Ik heb een nieuwe iPhone gekocht een eerder had ik al een ander met Whatsapp, hoe zet ik mijn Whatsapp zonder te betalen op mijn nieuwe iPhone?

Ik heb dus vandaag een nieuwe iPhone gekocht, ik had eerst een andere met Whatsapp, hoe zet ik Whatsapp gratis op mijn nieuwe iPhone? Hulp?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik had ook geen whatsapp op mijn iphone staan had hem via aangeschaft en wat bleek er werd niks van mijn saldo afgeschreven dus je hebt wel een itunes kaart nodig maar word niks afgeschreven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dezelfde apple-ID gebruikt waarmee je wapp heb gekocht, er staat dan wel dat het geld kost maar als je gwn doorgaat staat er vanzelf een melding van dat je het al eerder hebt gekocht en dat je het dus niet opnieuw hoeft te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar de app store dan naar update , dan aan kopen dan aan kopen niet op dit toestel , dan de gewenste app herladen . Dit werkt alleen met het zelfde account . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt ook op 4shared kijken voor gratis whatsapp en andere apps